søndag 18. november 2012

Ut på tur

Snuppene her er i ekstase fra de står opp om morgenen til de går å legger seg. De skal endevende hele huset, hyler og skriker og har det ufattelig moro. Slitsomt for foreldrene, men veldig hyggelig at de synes det er gøy med nytt hus. Tenker det roer seg litt etterhvert.

Idag kjente jeg at vi måtte ha en liten pause fra flytting og vasking, så det ble en liten tur på morgenen rundt i det nye nabolaget. Jeg har fått en selvstendig frøken som ikke skal sitte i vogn lenger, men gå slik som storesøster.


Tar med et bilde av tvstuen, selv om den ikke er helt ferdig. Mangler litt bilder og hyller, men det kommer etterhvert.

Både stuen og spisestuen er malt i fargen Sand.


 Skal prøve å få tatt litt bilder av barnerommene til uken.
Jeg hadde blitt veldig glad om du som titter innom vil legge igjen en kommentar:)

2 kommentarer:

  1. Herlige!!! Å gå er stas.. helt klart!!

    Åh elsker sand!! Har vurdert den selv.. Og dette er første gang jeg får sett den i et helt rom..:) Den var jo nydelig!

    Spennede å se hvordan dere får det fremover

    SvarSlett
  2. Det var ein nydelig farge på veggen! Me har akkurat kjøpt hus òg, flytter inn til helga :) Denne bloggen såg koselig ut, så her kjem eg til å følge med videre!! :) Ser ut som me er opptatt av litt det samme òg.. ;)

    Camilla (lykkeliv.org)

    SvarSlett