onsdag 26. juni 2013

Sommer!!

Har blitt dårlig med blogging på meg, det har gått i ett med oppussing og unger. Hagen begynner å ta form og vi kan se at gresset så smått har begynt å gro:) Jippi.. Håper det går an å bruke hagen til høsten, det vil vel tiden vise.
Vi har kost oss litt midt oppi oppussing. Jeg og jentene var med oldemor på Karius og Baktus på Furustrand, det var kjempe stas, morsomme Sturla Berg Johansen som spiller Karius. 
Nå har jeg akkuratt vært på aurorasenteret å hatt full kropsmassasje med ansiktsbehandling, super deilig, snille mannen min.
Det anbefales til alle en gang i blant.

I går var det deilig sommer vær her i Tønsberg. Vi hadde 2 års bryllupsdag i går, og jeg fikk nydelige pioner av mannen. Vi koste oss på stranden på idylliske Husøy. Kjørte båt med ungene og de koste seg masse. Vi har litt prosjekter vi skal bli ferdige med her før vi skal ha ferie. Vi begynner ferie i uke 28, da reiser vi noen dager til Hunderfossen:)
Ha en god sommer!!!





Legger også ved noen bilder fra bryllupet vårt 25. juni 2011.

Yvonne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar